Sool!

Guten tag!:)

Aa sa rolig o ha tyskar som vanner for vill verkligen lara mig bra tyska! :) sjalv lar ja bara ut mina egen pahittade ord som ja har ett gott forrad av for de ar aldrig nagon som forstar va ja menar, inte ens svenskar...

Igar andrades aven vart jobbsystem och dem sliter me oss tror ja, varje gang vi ar fardiga me alla baddar sa oser dem pa oss me andra jobb, men jag alskar mitt jobb om man kan saga sa!:) Trivs bra! Ska fa ett stort gang under veckan me 40 pers till Koala, for det ar festival pa beachen till helgen. Den haller pa en hel vecka sa dit maste en ju ga, komer bli skojjj!:)

Usch de senaste dagarna har ja kannt mig lite hangig eller nere o tyst eller hur man ska saga, vet inte varfor bara ar sa, jobbigt! Men en har val sina dagar kan ju inte va pa topp jamt.:) Laste ocksa for forsta gangen bakom mitt piller paket idag, ar visst inga svaga allergi tabletter ja tar, for funderat de andra dagarna varfor ja kannt av av forsta vinglaset och smatt full pa andra! Raka se idag att ja nog inte ska blanda dem tva for man skulle helst inte ens kora bil av dem! Men mar bra i nasan nu iaf:)

Bio igar igen, denna gang sag ja alice i wonderand och den va lite smakonstig men anda ganska bra! Fast man kan forsta att d inte kan varit nagon normal manniska som gjort den, hort att den ar pahittad av nagon som var valdig hog och man kan nog se det nar man ser filmen, svampar o rok overallt och alla har roda ogon och ar en bit galna! haha.. Sag den i 3 d, oh Johnny depp va creepy, ogilla hans oranga ogonbryn!:P

Nej nu ska ja ta en promenad i kvallssolen:) Lovely!

aa just d ja idag flytta d in 3 tjejer i vart rum, tva fran England o en fran Holland! Och har funderat over en sak! Engelska tjejer har lite hardare temperaent va? Alla engelska tjejer vi traffat har nere har vi inte gillat jattemycke kanske, alla verkar va sa aggressiva av sig och nu har vi tva i vart rum! kommer nog bli en tuff tid, har redan fatt hort ett o annat av en av dem!



Pussspussss!  




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0