liar, liar

Haha och mannen ljog! Det blev da ingen farm, vi ringde han, han sa om en halvtimme e ja dar! Men kom ingen, vi vanta, vi ringde, men den jakeln dok aldrig upp och vagrar svara i telefon! Men skrev ett mess till honom som han bara maste fa ont i hjartat av, om han nu har natt! Men tror han hade en sjukdom, att d e sa duktiga pat bara! D e d varsta!

Men annars mar ja prima skinka!:) Vart pa stranden o legat som en strandat val tva dar i rad! Hur underbart som helst! :) Men ar nufortiden radd for o branna mig eftersom solen i livsfarlig har nere o ja o Linda har ju redan brannt oss ett anatl ganger! Inte kul!

Spelat massa volleyboll me, igar holl mitt kna pa o krascha, d vek sig at motsatt hall, gjorde sviiiiinont! Men efter 5 min va ja back in game igen o spela som aldrig forr! Men alla nerver o delar pa mig skaka! haha va laskig kansla men gissar pa att adrenalinet va pa topp!:) haha va riktigt spannande match den sista, till slut forlora vi dock!:P

Nu har ja gett ett bud Pa Solve ocksa arab\halvblod! Sa hoppas hon tar d isf ar ja nyhastagare till en gor fiin hingst!:) yey! Vet att ja e gott osmart som koper nu nar ja ska va borta men ja e 100 pa att ja skulle angra mig om ja inte koper honom! Min moster kommer troligen ta hand om hastarna nar ja reser tillbaka da ja kommer hem nu i Juni till sverige!:) hitta en tur o retur resa for 10.000 igar men nar ja skulle boka sa va den borta me en gang! Men nu vet ja d finns billiga resor hem sa tanker komma undan sa lindrigt som mojligt!  
   Blir att man staller sig hemma i fabriken juni, juli, aug men da har ja tjanat ihop tillrackligt me pengar for att komma tillbaka och sedan kora nya zealand och Thailand och ev fijii! D e planen iaf:) Ar inte sugen pa komma hem om ja ska va helt arlig! Har ju egentligen bara familj o mina hastar dar, annars kanns d ganska vardelost hemma:(

Livet har ar alldeles for underbart for o ga miste om! Angrar inte en sekund att ha akte! :):)

Under helgen kommer en kompis!:) ska bli roligt:)



Puss o KRam




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0