gash!

Blir lite smatt deprimerad, bara for nu sager alla som jobbat har pa hostelet lange att killen som erbjudit oss jobb inte ar att lita pa, att han ljuger valdigt mkt! Va ska man tro egentligen? nan sa att han ens inte har en farm! Men nar han berattar o pratar om d sa later d hur troligt som helst? aja d ger sig val om han kommer o hamtar upp oss pa tors eller om han skiter i det! Men va finns d for mening o ljuga? Finns verkligen ingen? for att fa vanner for ett tag? eller vad?

Bara for jag verkligen vill jobba med detta sa tror ja inte d blir nagot! att han bara hittat pa allt! Men han har nu lovat 6 andra personer ocksa sa ar ju inte ensam o bli ledsen i ogat isf! Alla som jag bor me ville me folja me dit nar ja beratta o d prata me honom o d behovde 7 pers sa jag hoppas han talar sanning! Sa kommer inte skiljas ifran mina rumskopisar isf o d kanns valdigt skojj:)

Puss 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0