Cattle station!

Ah har ja fatt jobb pa en cattle station! Min drom! Verkar alldeles for bra for o vara sant! haha men ar sa upprymd nu sa ja vet inte var ja ska gora av mig sjalv! :) D ligger bara 10-15 min harifran ja ar nu sa d blir nara beachen ocksa:) Perfekt!
 Ska o kolla pa farmen pa torsdag sa ja hoppas verkligen ja kanner for att jobba dar sen, d blev jatteglada dar nar ja sa ja kunde rida, for annars far d alltid lara upp folket innan :) Och ja far rida o vara me hastarna va mkt ja vill,:):):) Aja nu far ja nog lugna mig lite kanske, en ska aldrig ha for stora forhoppningar och forvantningar heller for da blir d aldrig som en har tankt sig! Sonen till dem sa att hans foraldrar betala valdigt bra med, runt 27 dollar i timmen, men d ar ju va mkt man ska tro pa det! Aven om ja inte far sa mkt sa spelar d mig ingen roll, jobbar garna for 10 dollar i timmen eller mindre dar nar d verkligen ar nagot ja vill gora sa:)

Men annars har ja angest om hur ja ska gora i sommar? Om ja ska aka hem i juni, juli, aug o stalla mig i fabriken igen? later inte sa lockande kanske men saknar allt folk dar!:) Sen aka tillbaka hit i sep igen om allt loser sig me hastarna! 
 Hon som har scirrocco har inte rad o ha kvar honom sa om ja inte loser det sa maste ja komma hem, men kanske min moster kunde ta honom!:) Aven hon som har Jass har lite problem! Sen ar ja lite sugen pa att fa hem Solve som ja hade i sommar! Kan inte sluta tanka pa honom sa kanns som ja kommer nagra mig sa mkt om ja inte koper honom! Har ju rad o kopa honom men ar var ja ska ha honom under tiden isf? Aja mycke tankar just nu!

En sten har slappt me, tva stycken i mitt rum va lite for glada i mig ett men har pratat me bada sa nu ar allt som vanligt igen!  Sa skont, kanns inte som ja kan va mig sjalv nar ja vet nagon ar lite for glad i mig och spec inte nar bada tva bor i samma rum! Har varit en tid ja varit ganska nere och tror allt beror pa d..  

Men nu ar jag lycklig igen:)

Hoppas allt ar bra me er dar hemma!:) Puss








.




Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Nettan!



Råkade hamna på din FB-sida och hittade en länk hit. Blev så glad att se att du gett dig ut i världen. Hoppas du har det jättebra och får många sköna upplevelser och äventyr. Härligt att se att mina gamla elever gör saker i livet, speciellt ni tjejer! KUL!



Hälsningar



Din gamla "fröken" och syssling. :o)

2010-03-15 @ 18:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0