GRIS!

Mår ju så jäla bra när ja precis vräkt i mig 500 st potatisar, 3 liter sås och sjudundran mkt kött!. Att jag aldrig ska lära mig äta me måtta, haha lovar att  ja snart kommer va smällfet, aja ska snart iväg o kolla lost i lillstugan o fläska mig ännu mer! netttttttaan!! 

Helgen! Börja  lördagen med att först baka, tvätta, springa, duscha o sen fixa räkbaguetter sen kom Emma gumman hem t mig:) Och vi drog t Högsbyn för att grilla och spela lite spel me några från vänersborg som ja och linda träffa i australien!:) D hade dragit t Högsbyn för att campa o paddla kanot! Börja med en massa kortspel som innehöll dricka!;) Riktigt kul!:) Sen spela vi kubb, o d va min premiär någonsin i kubb! Tyckte d va askul!:) haha fast fatta ju inte helt o fullt alla regler! Men jag och Emma vann!;) gyttans!

Sen grilla vi, tjata o sen drog vi t Baldersnäs där d va rockabilly och countrymusik! passa mig alldeles ypperligt! :) Bra musik och massa känt folk man inte träffat på länge!:)







Idag på jobbet fick jag vara på labbet, va två år sen sist ja va där men flöt på bra:)

Nej nu blir d lost!-:)

Pusshej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0