It´s complicated

Hej!

Nu har vi flyttat for 2 dar sen:=) Flytta ihop me John o Chris i Caboolture, har dock inget jobb har en men ska forsoka fixas idag:) Han vi hyr av lova oss jobb inom 48 timmar sa en far val se va mycket de gar o lite pa, han verkar dock inte va nan o lite pa o ja ar lite radd for han, da han e sjuk!=/ Vi ska kanske bli promogirls, dela ut reklamgrejjs:) haha later som ett soft jobb o glida runt i coola klader, forhoppningsvis:)

Jaaa o sen va man 22ar nu med och annu mer senil och rorig!;) haha fraga en dag om ja skulle dammsuga upp disken, och att ja gick vilse i skogen (var i lagenheten), och sager konstiga saker hela tiden och hittar ingenstans, forstar inte riktigt hur jag far ihop min vardag ibland da ja e sa vimsig! Tror d kommer bli hart nar Linda aker! :( haha. 
 Min fodelsedag firades i Bisbane pa d finaste hostel vi varit pa, latt, fanns pool, en jattebar, frascha rum och fanns inget alls o klaga pa och billigt va de dar! :) Forhoppningsvis kommer man tillbaka dit:) Hde en riktigt skon utekvall och fodelsedag!:) Tack Linda, Chris och John:) 

Har bodde vi, sakna!:(

huset vi bodde i

Saknar farmen lite, trivdes dar trots allt mysko som sas, tex vi distrahera pojkarna nar vi plocka pumpor och att Chris hade djavulen i sig! Blev bara varre o varre, men ar man hogt Kristen kanske d blir lite latt sa! Men nar vi skulle saga att vi skulle aka sa ville dem inte att ja skulle aka, va bara John o Chris som inte fick jobba dar mer:(, de fixa till o me bil till mig, och ringde om internationellt korkort o grejjer men jag drog me dem andra iaf, isf aker ja tillbaka dit o jobbar nar Linda akt hem!:) For e superbra pengar, pa 40 tim tjana ja nastan 700 dollar! riktigt bra tycker jag:) Sa kannt mig rik ett tag, haha.. Har ar lite av allt underbart folk som jobba dar:)

Juliana, sandra, henry, linda, chris, andreas, david, andres storebror, john :) Underbar utekvall!

Den blonda killen pa Kortet ser ut som han ar tagen ur en saga eller fantasy, inte pa denna bilden men in real!;)

Shoppat har ja o Linda rakat gjort i mangder med, haha kom hem me 4pasar klader en dag, lala. Men shoppingen e grymt bra har nere, mkt roliga tjejkladesaffarer:) gillas!

Sen blev ja helt totalt chockad igar o stum, anda ja fick ur mig var OJ! Hade ingen aning, men Chris har gatt o blivit  kar........... Herregud! Hur jobbigt blir inte detta nar vi ska bo tsm i 2 veckor till minst! Men allt va valdigt rorande o hora.. Han sa att han aldrig traffat en flicka med en san fin personlighet och att han aldrig kannt sa forut som han nu, varmde i mitt hjarta men blev samtidigt ledsen for ja kanner ju inget sant, vi har ju bara levt ihop en manad och som rekompisar? Jaa d blir inte latt. Han ar en superbra kille och han alskar djur, fiska o duktig pa arbete men nej, fick smatt jattepanik! Men han sa att han bara va tvungen o fa d ur sig och ja behovde varken saga eller gora nagot. men anda, jobbigt lage!

nu ska vi ut o losa in vara checkar:) Pusspuss

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0