Översugen....


Översugen på pizza, känns som ja skulle kunna äta en hel Camel uppe på den! Muums! Nästan så d e värt o åka ner o köpa en i storstaden men får väl snåla o ta va som finns gömt  kylskåpet istället! tror faktiskt att d finns en väldigt rutten julskinka där inne nånstans.. uuh var e du min pizza?..

Jobbdagen har varit otroligt slow för den ville aldrig ta slut och grym huvudvärk har ja haft hela dagen me men piller is the shit så visst genomgled jag den till slut! Men en dag kvar nu så hoppas huvudet ger me sig!

Helgen som kommer, kommer att vara fullmatad me grejjs, först fredag e d nyår, sen lördag e d 25års fest hos min bror toffel för d som vill antar ja, perfekt för just på lördag har d även gratis inträde på hc me för de sugna!  Sen på söndag fyller brorsan o då e d kalas me tårta o göttesaker ev kommer min moder upp då med!:) Så denna helgen kommer nog gå fort!




A husband and wife were trying to set up a new password for their computer. Her husband put 'mypenis' and the wife fell on the ground laughing cause it said, "Error. Not long enough."

hahaha


nej o tjoohej era pillemeistrare!

Köss




Kommentarer
Postat av: Anonym

gilla

2010-12-29 @ 19:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0