Kina, lang resa!

oooh va ja blir acklad, varfor ska ja alltid bli forfoljd och paflugen pa flygplatser? Nu satte ja mig pa backen for o ladda min dator da kommer en manniska fram och "sager jag gillar kolla pa dig" ja forsoker att verka upptagen och uppmarksammar att ja inte vill prata overhuvudtaget, for ar nog dar ja gor fel varje gang, ja pratar tillbaka och ar glad! Men anda sa fortsatte denna typen att vara har o glooo......... Han gick alldeles nyss som tur var... Ja borjar bli radd for folk! langtar sa mkt ut till skogen for dar ar det alltid lungt o skont! Andra ganger har ja blivit forfoljd av en som ville ta pa min rumpa? en annan gang en som grabba tag i min hand o kysste den, vagra slappa, en som ja inte blev av med och kopte grejjer till mig, en som ville byta sin flygstol sa han kunde sitta breve mig och sa att d kunde bli den basta flygresan nagonsin, jaa yeah right....

De kan inte forfolja mig for att ja e vacker eller nagot, flygresor far en att se forjavlig ut och ja blir alltid forkyld o kass av flyg sa ser ut som ja genomlidit 70 svara ar.. Verkar som ja har nagot som drar till sig skumma folk! och idag ar konstigt om d kommer fram for ar bara mega mega sleten och trott. Langtar tills resan ar over nu men flyget harifran Kina gar inte forran imorgon kl 14, landa har strax efter 23 och nu ar kl 03 och jag kan inte sova, forsokt i en evighet pa ett par stolar emn holl pa frysa ihjal..

Australiens sista dagar var underbara och fick mkt gjort! Har hoppat skydive, sett krokodiler, Snorklat i barriarrevet, varit pa d finaste stranderna, solat, blev bjuden pa lyxrestaurang, vart pa bio och legat vid lagoonen, levt livet pa en farm och bara matt gott! allt har avrit perfekt!:) Sa varit lite tungt o lamna men nu ska d bara bli skont o komma hem!:) Mysa me hastarna och kompisarna och laga mat och baka massa och komma in i vardagen igen, da mc donalds borja sta skrivet overallt pa mig sa va d pa tiden o skicka flasket hemat! haha:)  Sa nu ska d ladda supp for Thailand ordentligt, de ser ja verkligen fram emot!:) Om pengarna racker vill saga for har gatt ackligt mkt pengar d sista pa allt resande hit o dt! narmre 15tusen e borta bara den sista veckan.. Men ja har ocksa levat bra och pengar ar ju till for o spenderas!:)

Skydiven maste ja saga var bland d basta a gjort i hela mitt liv, haha va sa roligt nar vi kom upp i planet for vi fick nodlada och vanta pa ett nytt plan! sa ja fick extra lang flygtur i sant litet plan, tss bara d va en upplevelse for mig! Val i planet var ja inte ett dugg nervos, men hann nog inte tanka sa mkt, njot av varje sekund!:) Kandes lite laskigt att hoppa ur planet for man flog runt, haha men d va skojj!:) Och jaaklar vilken upplevelse, helt underbart! sa alla som inte gjort d bordeverkligen gora d, san adrenalin rusch och man vill bara mer o mer.. synd d ska vara sa dyrt bara och vara sa fort over! jag hoppa fran 14000feet och d va en 60sek fritt fall och gick i 20km i timmen! Awesome!:)

Haha bjuder pa denna!;)

skydive

Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0