GOD JUL!:)

Julafton firadades här hemma i huset med min far och lillebror! Ja stod vid spisen hela dagen! Så va gött trött på mat sen!;) haha och ja e ju superkass på måtta, gjorde säkerligen 60biffar till 3 pers!:P haha.. Julaftonen var väldigt lugn och trevlig, mat och kalleAnka!:)  i Julklapp fick ja ljus av brorsan och pengar av pappa!:)

Juldagen va inte min dag! Haha otur från morgon t natta! haha.. Börja med att Sylvester fick för sig att inte vara snäll nu när julen va över, så han stegra sig mot mig och slog omkull mig, skydda mig me armen så fick en svullen hand o arm! D kändes! :P Sen när ja fick tag på honom så tog ja rejält tag i kedjegrimskaftet o drog ända tills han sluta resa sig! Då va ja lite förbannad kan ja lova! haha men t slut gav han sig och då ledde ja runt han i hagen och då va han snäll som ett lamm sen och idag gjorde han inte en fluga förnär när ja ledde ut han så kan ju hoppas han lärde sig en läxa!

Sen fick ja oväntat besök av någon som gör mig helt skakis! och va ju inte dåligt nervös heller! haha.. Osminkad o jävlig va ja me, så typiskt!:P o han snor min mongoskydive video som ja skäms så mkt över mig själv i haha! Så nu får man väl se om killen vill veta av mig något mer! ;)

Sen va ja livrädd att ja inte kunde duscha innan utgång då propparna hållt på att gått hela dan så vart utan ström d mesta av dan! men till min undanräddning så kom grannen me grejjer o fixa allting så ja kom in i duschen i sista stund och fixa ordning mig!:) sen bar d av på förfest i långed! MEN då drack ja såklart för mycke så ja va på krogen i 10 min! O här hemma blev Rolf helt förtvivlad så han fick ringa efter pappa så pappa fick komma o ta hand om mig! Pinsamt!:( Jaa en kväll ja inte minns men vill glömma! haha.. Ingen bra dag i mitt liv förutom sötisen då!:)


 
Nu kollas d på Crocodile dundee! :) Love it! Vilken man!:) Nu längtar ja tillbaka t Aus! Jag borde bosätta sig där!

Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0