Fågelbord!:)

Nu ligger ja helt utsliten i sängen, livet är hårt som buisness kvinna;) Då ja Har blivit återförsäljare för fågelbordshus efter jobbtid! haha ganska udda iofs men värt o ge en liten chans och extra klirr i kassan och fåglarna kan ju inte svälta ihjäl:) Så nu önskar ja att alla som läser detta köper en av mig!;) Har iaf idag sålt 6 stycken redan, pappa hjälpte t på ett hörn me!:) eller aa d är tingade iaf, får ett extra lass på 4 stycken i morgon! Satt upp ett mål att försöka sälja minst 20 stycken! Håll tummarna!;) 


sen så har ja funderingar på att starta en liten halvblodsarab avel!:) Tror den rasen skulle göra sig skiitbra, förädla halvblodshästen lite, iden kommer ju från min älskade sylvester för han e ju 50% arab och 50% halvblod och hur fiin och bra är han inte?=) Nog vet ja att d inte är några direkta pengar att hämta men en kul grej och då har ja ett mål me mina hästar!:) Har till o med bokat en kurs i hästavel!:):) Guuud så längesen en plugga, ska bli spännande! haha!:)



Nu kommer snart lillebrorsan, han fick me rycka in o jobba imorgon! Kul!:) Då min andra broder sträckt nacken så han kan inte göra direkt mkt, får hoppas d släpper på han snart! kan ju inte vara skönt nånstans, men ser jäkligt kul ut!;)

Dagarna sticker iväg snabbare än va ja hinner me, jobb, hästar, middag, plock o fix, dator sen sängen.. Nu e ja tillbaks t min vardag igen och utan tid! ! Men skönt är d med!:) Har man iaf o grejja hela tiden me!:)

Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0