Back home!

Guten abend!

Då var man hemma i sverige igen efter en helt underbar vecka i Turkiet!:)



haha flygresan va flum, d första ja fick höra när ja gick på flyget va att oj va du en blond liten tjej, haha vi trodde d skulle komma en gammal alkisgubbe!;) Då båda mina o Maddes flaskor låg och täckte hela min flygstol! ;) D blev 5 liter sprit tsm! Och dem mumsiga Bacardi razz och Melon! farligt goda o blanda drinkar med sa nu har vi bunkrat upp dock är nästa fest som vi ska på 9 oktober så är ju ett tag kvar!:) Fast är ju inte så jättemkt för utgång längre men plötsligt händer det!;) Hade en mkt trevlig flyttur och övertrött som ja var så blev allt galet kändes d som! ja kunde ju inte hålla tyst alls men som tur va hade ja lika pratglada folk bredvid mig som även bjöd på choklad huxflux! Ibla´nd e d inte fel o vara mig! :)



sov hos Madde och fånga första bästa tåget på morgonen efter! aldrig åkt tåget som går t Oslo men d va mkt fräscht och även där fick ja trevligt sällskap av en äldre sjuksköterska som sa att hon verkligen hoppades på att få träffa mig igen för hon tyckte ja va en intressant männsika, d gjorde min dag!:) !:)

Väl hemma i Ed blev ja upphämtad av dem bästa Madde och Liza, dem fick Beyonces nya parfym av mig! den lukta mumma, haha iaf va ja tyckte! sen fick d armband av d vakande ögat från turkiet!:) Nu har ja bara alla andras presenter o dela ut! Har ju shoppat en hel del! :p


Nej nu ska ja jaggemejj äntligen få en god natts sömn med kramkudden! Den har ja saknat otroligt! Nattinatti sotnosar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0