Kyligt

Hej hopp!:)

Inne på min andra lediga dag och va man uppskattar dem när man jobbat så mkt, annars om man går hemma för mkt så längtar man ju oftast efter att få jobba;) Konstigt de där:)

När jag vakna imorse så va d bara 15grader i huset så det vara bara att tända i pannan me en gång, känns som vinter nu, kallt i huset och helt vitt av frost ute + vedbäring och eldning, är hög mysstämning på de;)

eld

Har precis vart ute o ridit lilla Rhondis..:) Tog en liten tur i skogen, men fy fasen va kallt d är, både tår o fingrar längta tillbaka in t värmen. Men va en riktigt härlig och uppfriskande tur, tog även ett skutt över ett hinder och tror banne mig hon hoppa 1 meter över hindret. haha ja höll på o flyga iväg;) En bild på lilla gumman min. Snart flyttar hon till Ridskolan där Sandra kommer ta hand om henne! Kommer sakna henne otroligt!

Rhonda gumman!

vinterbild

Nu blir d en vitaminkicks smooothie som består av blåbär, hallon och färskpressad apelsinjuice och äpple + mjölk! Muuuums!

Sen kommer Christian o plockar upp mig, ska ev iväg o kolla efter lite julpynt=) Nice!

PussoKram<3




Kommentarer
Postat av: Emma

kuul med en blogg så jag kan hålla koll på dej ;) <3 Mja, förhoppningsvis är jag mer vältränad än nu iaf när du kommer tillbaka ;) hi hi... men då kör vi på som vanligt igen vettu =) jag orkade aldrig kolla på wallander igår, hi hi. Puss Puss <3

2009-12-03 @ 17:45:53
URL: http://protectedby666.blogg.se/
Postat av: Emma

åh jag har fan inte kommit på vad den jäkla låten heter än ;) ha ha ha <3

2009-12-03 @ 17:46:43
URL: http://protectedby666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0